Personality Campagne

Als een organisatie of haar product geschikt is om een warm gevoel op te roepen, schuilt in een personality campagne een kans. Als geen ander medium is film en video geschikt om emoties van affectie te ontwikkelen. Communiceren is namelijk mensenwerk en een portret kan dat als geen ander. T36 produceerde talloze portretten van echte mensen, met een echt verhaal. Zulke portretten bewerkstelligen authenticiteit en transparantie. Ze maken een propositie geloofwaardig.

Voor Regio Zuid-Limburg was een portretreeks het best werkende wapen. Die discipline hebben we vervolmaakt in vele andere portretreeksen. Zoals deze reeks videos voor Zuyderland, waarbij de kijker het engagement van de organisatie leert kennen via echte teamleden.

Maar kijk ook eens naar de nieuwe bedrijfsfilm van Wiertz. Daarin komt – minder expliciet, maar wel heel voelbaar – veel personality in beeld. De medewerkers van Wiertz geven de kijker een gevoel van betrokkenheid dat is het fundament voor een telefoontje naar het Wiertz-kantoor in de buurt.