Toeristisch Jaarverslag

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

We maakten eerder al heel wat jaarverslagen. Bij veel bedrijven hangt daar nogal wat vanaf. Om bestuurders te overtuigen, aandeelhouders, of eigen medewerkers bijvoorbeeld. Mooie voorbeelden zijn die van MERIT en van Koraalgroep. Maar ook dit is een geslaagd jaarverslag, voor Maastricht Marketing. Dat is de nieuwe naam van het VVV Maastricht. En elk jaar moet dat team haar contribuanten overtuigen van de resultaten van al hun deskundigheid. Ook dit jaar was directeur Lars Flinkerbusch er klaar voor. Samen met zijn marketingteam, reikten hij – veelal bestaande – foto’s, film en tekstmateriaal aan. En dat geheel hebben we verwerkt tot een energieke video. Zo blik je in anderhalve minuut terug over een jaar lang herkenbare activiteiten en dynamiek. De film is ingezet op de jaarvergadering met de leden, en wordt daarna nog een hele poos gebruikt in de communicatiemix. En in dat licht bezien is het een uitermate voordelige en vooral rendabele besteding. Marketing Maastricht heeft een overtuigende start gemaakt.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.