Wat doen de Walen?

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

Deze commercial moet Wallonië neerzetten als innovatieve kennisregio waar het goed toeven is. De propositie wijkt maar weinig af van de Branding waarmee ook Limburg zich dient te onderscheiden. Zo buitelen vele regio’s in Europa over elkaar om de gunst van bedrijven en kenniswerkers. Zou nieuw talent op basis van dergelijke campagnes kiezen voor het werken en leven in een bepaald gebied? De commercial is absoluut fraai gemaakt en haalt de mooiste toeters en bellen uit de kast die het Waalse land te bieden heeft. Maar gaat de kijker de premisse van vier elementen oppikken uit deze commercial? Ze staat als pay of in beeld: Sense of sharing – Accessibility – Technical know-how – Quality of life. En we herkennen ze goeddeels natuurlijk. De spot staat een maand online en heeft inmiddels 1.500 views opgeleverd. De muziek komt van de Waalse band Girls in Hawaii. Met dank voor de tip aan Ruben Casad.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.