De Toekomst van Apple

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

In ons blog was er nog nauwelijks aandacht voor de communicatie van Apple. Terwijl velen de promo’s wel kennen, waarbij ontwerpers toelichten hoe trots ze zijn op hun product. Bij de presentatie in oktober van de nieuwe Mac Pro was het verhaal van Phil Schiller een verontrustend slap aftreksel van de show die we van Steve Jobs gewend waren. In deze commercial zien we Apple’s filosofie. Sober en helder neergezet. In lijn met de filosofie van Simon Sinek.

Reacties
  1. Joop Speth op 02/11/2013

    Weet je, kunt nog zo’n mooi verhaal bedenken, maar wanneer je voor €1200,- wordt opgezadeld met een stuk schroot waar echt alles aan kapot gaat, kun je van mij blijven zwammen, maar ik trap er nooit meer in. Het betreft hier de Macbook die we als ouders van leerlingen van het St Maartens moesten aanschaffen, dat is voor mij nu 5 jaar geleden. Dit mooi ge-designde prul hebben we al lang geleden vevangen door een low-budget Asus, en wat denk je? werkt perfect! Voor €380,-…

    Beantwoorden
  2. Halfens op 02/11/2013

    Hoi Joop,
    We zijn dan ook blij dat je nu een werkende hebt!
    Fijne dag, Stijn

    Hoi Joop,
    Van Amerikaanse producten is bekend dat ze die vaak lanceren voordat ze compleet uitontwikkeld zijn. Men neemt liever de consequenties van de reclamerende klanten door kinderziektes, dan de gevolgen van de vertraging van het “uitbrengen”. Zeker een beursgenoteerd bedrijf gaat daar rücksichtslos mee om. Vanuit dat perspectief is het slim om door-ontwikkelde producten te gebruiken in plaats van Amerikaanse nieuwkomers. Evenzo, je hebt het goed opgelost : )
    Jean-Paul

    Beantwoorden
  3. Joop Speth op 03/11/2013

    Sorry jongens, ik liet me even gaan, oud zeer…

    Beantwoorden
    • Halfens op 07/11/2013

      Geen probleem Joop. Wij kunnen het ons voorstellen.