De kracht van Lokaal

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

‘De Kracht van Lokaal‘ is de eerste van een serie van 5 commercials voor Gulpener bier. Gericht op mensen die ‘het verhaal achter het product’ belangrijk vinden. Mensen die geïnspireerd zijn door ‘een eigentijdse manier van denken’. Met het verhaal dat we vertellen scheppen we een kader, waardoor Gulpener een duidelijke plek krijgt in een wereld die steeds bewuster wordt. Dit doen we binnen 45 seconden; elk woord afgewogen, verbeterd en geperfectioneerd.
En als die boodschap resoneert bij de kijker hopen wij dat hij niet anders meer kan, dan te kiezen voor Gulpener.
Want zeg nou zelf; een goed verhaal wil je toch zeker proeven?

Neem hier ook een kijkje naar de andere commercials uit de campagne: de hopboer, de gerstteler, de brouwmeester en de eigenaren van Biercafe de Klep .

Reacties
  1. Rob Essers op 21/02/2013

    Proficiat mannen, ziet er goed uit en een heldere boodschap.
    Kunnen ze trots op zijn.

    Rob

    Beantwoorden
    • Halfens op 21/02/2013

      Dank je wel Rob! Dat is leuk om te horen!