Spontaan Succes

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

Wat maakt een film viraal? Voor dat zeldzame effect bestaan uiteenlopende redenen. Hier een voorbeeld van twee studentes die heel eenvoudig een van hun recepten online hebben gezet. Een Spaanse specialiteit: de Tri├íngulos de Hojaldre. Het virale effect moet worden toegeschreven aan de content, want dat is handig, zo’n recept. Maar wellicht ook aan het sympathieke Spaans (een wereldtaal maar in dit geval nog niet heel ervaren) en aan de muziek. Twee jaar geleden ging de film online en vandaag zijn er bijna 40.000 hits gescoord. Voor deze taalopdracht aan het AUC in Amsterdam scoorden de dames een mooi cijfer. En de Spaanstalige kijkers hebben zich er vast mee vermaakt. Voor meer info, raadpleeg een van de vaders: 06 – 55.33.44.19

Reacties
  1. ellen op 05/07/2012

    Een heerlijk recept: geknipt voor mijn volgende feestje!

    Beantwoorden