Making Of Shoes

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

Het delen van interessante inhoud wordt in social media gezien als een succesfactor. Om eens te ervaren hoe werkzaam content inderdaad kan zijn, hebben we vandaag een mooi voorbeeld. Louis Vuitton besteedt flinke bedragen aan imagocampagnes voor het merk. Maar voor menige man begint de begeerte pas écht na het zien van dit eenvoudige filmje. Als je immers ervaart met welke zorg de schoenen van Vuitton worden gemaakt, dan begrijp je ook dat zo’n schoen iets mag kosten. En maak je misschien wel voor het eerst de afweging een paar te bestellen. De film werd gemaakt in Fiesso d’Artico bij Venetië, waar Vuitton heeft ingezet op ambachtelijke kwaliteit. De film is goed gemaakt – verder niet heel bijzonder – en scoorde in de eerste 2 dagen al bijna 40.000 hits. Een eerdere video van Vuitton leverde in een half jaar 19.000 kijkers op. In vergelijking: dit glossy filmpje van Tod’s waarin dezelfde schoen wordt gemaakt scoorde na een jaar 1.600 hits.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.