De Nieuwe Durex

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

Play More. Smile More. Zo heet de nieuwe campagne van Durex, door het bureau Euro RSCG 4D Amsterdam. De campagne tracht in beeld te brengen dat Durex meer is dan alleen bescherming. Zo wil het merk verschuiven van de plek “nummer 1 merk in bescherming” naar de plek “nummer 1 merk in seks”. Een tamelijk groot verschil natuurlijk.
Het is een gecombineerde campagne die ook op Facebook haar uitvloeisel heeft: daar kan iedereen zijn of haar foto uploaden en anderen laten stemmen: Is dit een ‘Playful Smile’? Is deze glimlach het resultaat van goede seks met Durex Play? Daar is dan een reisje naar Parijs mee te winnen. De campagne loopt t/m 24 februari en wordt ondersteund met social media, online banners en print in o.a. Spits en Metro.

Reacties
  1. Jean-Paul Toonen op 08/02/2012

    Achter de schermen krijg ik diverse berichtjes dat ik misschien beter het woord ‘afgeleide’ had kunnen gebruiken in plaats van ‘uitvloeisel’.. 😉

    Beantwoorden
  2. Martijn op 08/02/2012

    LOL – “a thing of beauty is a joy forever”

    Beantwoorden