Geslaagde Viral

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

Carlsberg komt met een pakkende viral, die de oprechte glimlach afdwingt. Stel het je maar eens voor, dat de bioscoop vol zit met uitsluitend Motorduivels als jij net binnenstapt met je partner. En de enige twee vrije stoelen naast elkaar ongeveer midden in die zaal met 148 Bikers staan. Kinepolis Brussel lift nog even mee op de campagne, ofschoon er vanaf nu ook koppels deze cinema zullen mijden. De pay of doet denken aan ons eigen ‘Zo, nu eerst een Bavaria’ en is de mondiale variant: “That Calls for a Carlsberg”. Blijkbaar mikt de campagne op de moedige drinker. In zes dagen tijd scoorde de campagne al 2,3 miljoen kijkers. Dat is uiteraard een echte viral. Op dat punt waren er meer dan 1.000 reacties en blijkt deze film het meest populair bij mannen tussen 35 en 55 jaar. Zulke wijsheden zoekt YouTube allemaal voor je uit.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.