Campagne Scoort met Knock Out

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

“Een boodschap bedoeld voor de 16.000 Nederlandse Trechterborst-patienten… kunnen jullie daar iets mee?” Jawel, we maken er met Online Video een campagne van en distribueren in die doelgroep. Dat was het vertrekpunt bij Atrium MC in Heerlen. De teller staat inmiddels op 22.000 hits.
De eerste stap was de productie van een film over een behandeling die inderdaad erg interessant is voor jongeren met deze aandoening. Aansluitend is de film op diverse manieren gehost om daarmee alle doelgroepplatforms te kunnen bedienen. Daarbij moet je soms vindingrijk te werk gaan. Of zelfs een eigen platform voor dat onderwerp scheppen. Maar in deze case waren de bestaande banen redelijk begaanbaar. We zijn nu een jaar verder en de film is over de verschillende platforms meer dan 22.000 keer bekeken. Die bezoekers zijn niet zomaar wat Nederlanders… nee, allemaal patiĆ«nten, hun ouders, artsen en andere medici. Online Video bewijst hier overtuigend dat de score enorm kan zijn als je de match maakt tussen boodschap en doelgroep. En dezelfde film kan nog jaren mee zonder extra kosten. Elke zoekmachine vindt de film moeiteloos. En iedereen in de doelgroep kent voortaan de betrokken chirurg en zijn ziekenhuis.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.