Top Campagne

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

Dove komt met de sympathieke campagne ‘Wat ik zo mooi vind aan… jou’. Daarbij zien we authentieke beelden van vriendinnen die elkaar complimenteren over hun uiterlijk. De campagne is onderdeel van het gelijknamige platform waarmee Dove de komende twee jaar positieve zelfwaardering onder vrouwen gaat aanmoedigen. En de film moedigt daarbij aan tot deelname. Een gedurfde stap in de behoudende wereld van cosmetica, maar Dove was er al langer mee bezig. Als je je realiseert dat onderzoek uitwijst dat slechts 1% van de Nederlandse vrouwen zichzelf mooi vindt, is meteen helder welke enorme kans Dove grijpt. Dove zegt er over: “Vrouwen kunnen tot en met woensdag 31 augustus hun vriendinnen complimenteren en op hun schoonheid wijzen. Dove zal voor iedere keer dat het filmpje wordt bekeken, een Nederlandse vrouw een compliment maken over haar schoonheid. Dus, iedereen die het filmpje bekijkt, draagt bij aan het verhogen van de positieve zelfwaardering onder vrouwen.” Kortom, mannen zullen voor hun levensgeluk naar een ander platform van Dove moeten uitwijken.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.