Crossmediaal Succes

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

Dat T36 crossmediaal werkt, is niets nieuws. De jongste campagne gaat maar liefst 3 jaar lopen en heet “Binnenspel” Het is een wekelijks(!) tv-programma op de regionale zender L1-TV, een website, een web-tv programma en een periodiek. Binnenspel gaat over sociaal slimme oplossingen die Limburgers zelf organiseren. Zoals bijvoorbeeld deze huiswerkbegeleiding voor jongeren. Dat project is inmiddels zo populair dat het beslist op meerdere plaatsen in Limburg navolging gaat vinden.

Je kunt je voorstellen dat er tussen een paar honderdduizend kijkers altijd wel aanpakkers zitten, die zeggen: ‘dat kunnen we hier bij ons ook!’ Voor die mensen vindt je op binnenspel.nl een interview met de organisatie. In de formule van ‘het gesprek’ vertellen zij hoe ze hun plan hebben aangepakt. En voor eventuele navolgelingen is dat natuurlijk een geschenk. Dat zie je dan ook aan de ingezonden brieven op de website. Deze uitzending maakte alweer 60 reacties los. Tenslotte gaan er ook nog nieuwsbrieven de ronde waarin sociale organisaties worden aangemoedigd redactionele idee├źn aan te reiken.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.