Elevator Pitch als eye-catcher

  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op LinkedIn

Provincie Limburg domineerde met flinke stands de Provada in Amsterdam. Dé beurs voor ontwikkelaars van projecten. En in het eerste ochtenduur vroeg men T36 een Elevator Pitch te organiseren in de zaal van de Rai. Wie had gedacht dat die zaal om 10 uur in de ochtend helemaal vol zou zitten? Krant en TV waren erbij en publiceerden gretig uit de vele statements, die uit zo’n twee uurtjes ideeënwissel tevoorschijn komen. Wie het wil zien kan terecht op de filmsite. En voor wie er liever over leest, gaat naar het blog van Jean-Paul.

art-of-the-elevator-pitch

Reacties
  1. Rebecca op 03/11/2009

    Dank voor de tip naar het filmpje! Je merkt inderdaad dat elevator pitches steeds populairder worden in Nederland. Ik denk dat iedereen moet leren hoe zichzelf in korte tijd sterk te presenteren. Het is toch lastig om tegelijkertijd te prikkelen, overtuigen en herinnerd blijven door je toekomstige werkgever.

    Beantwoorden